Svcnvebebegi canım hep imtihan bizim için bunlar gerçekten 😔benim kız 4 aylıkken uyuz oldu tabi önce ben olmuştum tam 7.ayına kadar çok uğraştık geçmek bilmedi gece gündüz hiç uyku kalmadı uyuz bitti korona olduk ateşler içinde hastaneye kaldırdık o bitti diş rahatsızlığı başladı şuan 8,5 aylığız inanır mısın 1 haftadır her şey düzeldi biraz olsun uyuyoruz yeme konusunu hiç demiyorum kızım 8 kilo bile değil zayıf baya kim görse diyor 8aylık gibi değil sanki diye 🤷🏻♀️Ee ben minyonum diyorum canı sağolsun