Sevi01 Bugunn 6 aylık olduk doğduğundan beri sma mama kullandım çok da memnundum bugün iki numarasına başlayınca mamayı içince hemen kati kaka yapıyor aynı şey başına gelen var mı
Gok_53 Katı derken kabızlık şeklinde mi yoksa daha kıvamlı mı ? Kabız değilse normal bir durum mamanın kıvam ve içeriği değişiyor çünkü
Sevi01 Gok_53 Gok_53 yani bir yetişkin gibi kıvamı bugün ili numaraya geçtik böyle oldu çok tedirginim o yüzden