Asaf-asaf Alinda1 evet 5 10 dk içerisinde daha yeniye hamileliğiniz kurıdukça çizgi belirginşeşir benimde öyle oldu çıkmamıştı atıcaktım az daha beklesin hadi deyince bir baktım sonradan belirdi
GoGirl Alinda1 bekledikten sonra netlesmesi onemli degil tekrarlayin ama ilk seferde silik ciktysada gebelik olabilir
Alinda1 ugursuzsafiye sağol kuzum Allah herkese versin 1 çocuk hic cocuk bu zamanda malum cok zor ama Allah verir kolaylığını
Prens0205 Alinda1 erkek olunca sol tarafta ağrı olurmuş derler 😄 hayırlısı olsun benimde hep sol kasığım ağrıyordu oğlum oldu bunlara inanmam linçlemesin kimse sadece benim ki tesadüf olabilir 😄
Alinda1 Prens0205 öyle mi diyorlar valla daha kücük hemen belli olur mu acaba sanki böyle bazen sağda da oldu bugün böyle iğne batıyormus gibi tatlı tatlı sey
Prens0205 Alinda1 daha belli olmaz canım bana 11+6 da erkek dedi doktor erkek olunca daha erken belli oluyor genelde cinsiyet