Bahar-4 Bizde 3 aylıktan beri oturmaya meğilliyiz ellerini göğsünde sıkıp kafasını kaldırıyor ellerimi tutunca kalkıp oturuyor hatta ayağa kalkmaya çalışıyor arada kucağımda oturtuyorum hiç birşey olmaz
emineckr Duygusm teşekkür ediyorum benim doktorum da oturtabilirsin yavaş yavaş dedi ama etraf baskısı artı burda okunanlar tedirgin etti