Umutpasaveannesi bizde 2 gündür öyleyiz. Sürekli uykusunda bacaklarını çekiyor, sesler çıkarıyor, ıkınıyor.. Ama aglaması yok.
Biogaia ve zinco aldım. Biogaia yı buuun verdim şükür o hareketleri bitti. Cunku uykusunu da cok bölüyordu.biraz rahatlamış görünüyor ama bir kaç güne net belli olur. Zinco yu da biogaia bitince kullanmayı düşünüyorum. Zaten gaz komple bitmez sadece atımı kolaylaştırır bu damlalar. Bizde 24 günlüğüz. İnsallah 4. Aya kadar rahat atlatır lar bu dönemi.