Annesielif 40 günlük kızım var doktor çok az göbek fıtığı var dedi bu sancı yaapr mi yada ağrı geçmesi için ne yaptınız
maras46 Annesielif merhabalar bnm oğlumda da vardı büyüktü hem de aşırı gazlı bi bebek olduğu için. Şu anda 3 buçuk aylık hiç bir sey kalmadı.Agri şancı yapmazmış korkmayın sadece gazını almaya bakın
Zgr26 Annesielif ağrı yapmıyor ama gaZ sorunu devam ettiği sürecs fıtık büyüyor. Doktorumuz endişe etmeyin gececek dedi