Arkadaslr gayet iyi doyuyordu bebeğim yutkunma dedi geliyor du 2 gündür bi azalma oldu 2 aylık şuan bi yardim edin bi şey söyleyin lütfen uyumuyor emzigi çekiyor ac ağlamasi yapıyor 3 4 kere çekince geliyor oda sabredemiyor bu duruma ağlamaya başlıyor ne yapcam ben