g1903 Sari sudocreamın piştikten başka farklı faydaları daha var bu yüzden onu sürdüm mustela sürmeyin bence kendi kendine 2 güne geçiyor zaten
Aybersa Sari geçer merak etme ,senin telasindan ağlamıştı. Daha çok fazla acı hisleri olmuyor,unutuyorlar yerine bir bak bakalım.cok mu kesilmiş
Taze1mom Sari pişik önleyici kremin işe yarayacağını sanmam bir yara kremi falan varsa onu da sürebilirsin
Zgr26 Sari aksine çok pratik. Etini kesme ihtimali de çok düşük. Eğer kullanamazsın törpüler var onlardan da deneyebilirsiniz
Elifadakrt Sari korkmayin bu kadar streste olmayın her anne baba mutlaka bir kere böyle bisey yapmıştır:) bilerek yapılan bisey degil böyle kazalar olabilir allah beterinden korusun. Azıcık krem sürün pisigi rahatlattigina göre bu siziyi da dindirir
Sari Elifadakrt daha çok mikrop kaparsa diye korkuyorum ondan daha çok ağladım ya inşallah çok canı yanmıyodur
tosbikannesiii Sari bak ben sana atayım kullandığımı suan bebeğim yatıyo da internetten bulayım çok rahat kesiyorum onla risk de ypk bebeğim 10 aylık hala onu kullanıyorum 2 tane çıtcıt makas olmasına rağmen
Semayil Sari Her ananın başına gelecek bir şeyBu ben de kesmiştim çok üzülmüştüm onunla beraber almıştım geçiyor ama hemen