erdeminannesi12 Lohusa kanamam biteli 10 gün oldu yaklaşık gece sahurda var yok arası peçetede bi kan gördüm bugünden beri bekliyorum devamı gelmedi gusül gerektirir mi yoksa normal abdest alıp namaza devam edilmeli mi