Benim 1.5 aylıkken memeyi bıraktı, biberonla sağıp mama veriyordum. Şimdi tekrar memeye alıştırmaya çalışıyorum ki biraz alıştı ama mamayı hiç değiştirmedim ilk bebelacla başladık hala aynı uyurken emiyor uyanıkken böyle 🤷🏻♀️ Sevmediğinden olcağını düşünmüyorum açıkcası çünkü işine gelince içiyor mamayıda 🤦🏻♀️