Kızlar,benim kızım uzun süredir gece maması yemiyor.O da biberon mamayı redd ettiği sürede doktor tam acıksın öyle yedir dedi.Ben de geceler verince yemedi diye sabah 6-7 arası verdim.Akşam da 20:30 da iyi geceler kaşık maması veriyorum.Ama son günlerdir dişinden mi yoksa acıkıyor mu bilmiyorum ara sıra uyanıyor sallıyorum zar zor uyuyor.Gece maması yemeyen bebeklere en son ne,ne kadar ve saat kaçta yediriyorsunuz ki tam emin oluyorsunuz bütün gece tok olduğuna