Hanımlar merhaba oğlum süt ürünleri alerjisi var 3 ay emdi meme reddi yaşadık sonra sütüm azaldı sagarakta gelmedi derken gitti bir bunalım yaşadım mamaya başladık 2 satte bir 150 160 ml içiyor ona ragmen 300 gr almış bu ay 4 bucuk aylık alerji doktorumuz ek gıdaya başlatmak istiyor çocuk doktorumuz birazdaha beklememizi söylüyor napcam bilmiyorum sadece alerji mamasıyla besleniyor ve ondada az kilo almış ek gıdaya geçme meraklısı degilim aslında ama zaten dogru dürst beslenemedi herşeyden mahrum kaldı diyetten dolayı sütüm gitti çok yıprandım sanırım bana bir akıl verin lütfen