Merhaba anneler . Bebegim 6.7 aylik 3ayliktan kabiz problemi var. Ara sira iyileşiyor. Ama ek gidaya geçince iyice katılaştı , anne sütüde veriyorum . Ne yapsam geçmedi. Son zamanlar aglayarak yapiyordu taşş gibi.😔😔 ama kan felan yok. Bugun baktim çatlak var . Ne yapa bilirim . Doktora resim attim ilaç yazdi ama korkuyorum 1 yaş altı bebeklere olurmu? Birde hangi krem süre bilirim? Lütfen yardim larinizi bekliyorum