[silindi] yani 4. Aydaki atağın uyku gerilemesi kalıcı diyorlar ama kaliciliktan kasıtbebeginizin uykuları hep böyle olacak gibi değil.. Benim bebeğim 5.5 aylık bizim gündüz uykularımiz etkilendi o atakta. Yarım saat uyuyup kalkiyodu ki normalde 1-1.5 saat uyurdu. Ben geri uyutmak için her seferinde yarım saat kadar uğraştım. Şuan çok şükür gündüz gece uykulari düzgün. Sizde sabirla geri uyutmayi deneyin özellikle gece 3 te uyanınca isiklark açıp gün aymis gibi davranmayin ki, güne başlangic saati gece 3 Muş gibi kodlamasın beyni. Biliyorum cocihu oyalamak çok zor ama ben böyle böyle uykularını düzene soktum ki bunlwr benim yöntemlerim değil, uyku eğitmenlerinin söylediği şeyler.