ZehraSareMom Mrv38 Duru granül kullaniyorum kokusu muhtesem yumusatici yerine beyaz sirke kullaniyorum yumusacik yapiyor
Aygldgnc Mrv38 Green clean kullanıyorum hem bitkisel kimyasal içermiyor hemde lekeleri çok güzel çıkarıyor öneririm
ErvaSare Farmasinin yumuşatıcı ve deterjanını kullanıyorum tavsiye ederim temiz içerikli. Hem de çok hafif ve çok güzel bir kokusu var. Kaka lekeleri varsa üstüne leke çıkarıcı sprey sıkıyorum makineye atmadan önce. İz kalmıyor ✅
Ballilokum Remkoc Mrv38 ben dalan in bebekler için olan granulunu kullanıyorum memnunum .kaka lekesine gelirsek kaka bulastgi an beyaz sabunla citiliyorum makinaya öyle atıyorum
Mrv38 Ballilokum evet bunu bende sonradan keşfettim hacı şakirle çitileyip atıyorum ama bazen oluyor ki çok eriniyorum😬
AND-20 Mrv38 omo nun ve bingo oksijen hepsi bebek için olandan tabi süper beyazlatıyo özelikle omo bayıldım eşimin atletlerini tüm beyaz gömleklerini de yıkadım bembeyaz oldu
Damla29 Mrv38 toz granül sabundan yanayım yumuşatıcı hiç kullanmadım kullanmam da bebegin cildi neki duru granül toz kullanıyorum cokta mennunum leke oldumu 2 bucuk saat yıkıyorum cıkarıyor
Cemrex Mrv38 green clean kullanıyorum 9 aylık bebeğim. Çok memnunum kendiliğinden yumuşacık oluyor ayrıca 🌸