Remkoc az önce doktorumuzla konuştum, internette yazılanlara inanma dedi 4 . Ay atağı falan yokmuş, uydurma dedi, bir bebek açsa, rahatsızlığı varsa( gaz, diş çıkwrma vs.) bu yüzden cok huysuz ve ağlak olur dedi. Ben doktoruma güveniyorum, her zaman nokta atışı tespitleri vrdır.