Merhaba bir kac hafta önce ben diye tanımladigim bir kabardık çıktı kızımın ensesinde doktor siğil dedi. Ve büyüdü şişti dermatologa götürücem ama başına böyle bisey gelen var mı? Neden olur? Nasıl geçer? Sanki gün geçtikçe büyüyor gibi benim çocukken vardı çenemde annem ip bağlar çekerdi Yanii kalıcı bir şey mi? Doktor belki parça alınır falan dedi minicik o daha ne parçası yahu