Oğlum kabız kabız kabız 1 aydır çözüm bulamadım Yok olmuyor Çocuk Acı çekiyor artık Duphlac kullandım olmadı Yapmadığım bi tane Karışım kalmadı Masajlar Özler Kayısılar yok Mahvoldu artık doktor gliserin kansuk kullan dedi o nasıl bi ilaç yan etkisi var mı Bilmiyorum Bilsem de eczane yok şuan Allahım Çok çaresiz hissediyorum kendimi daha 11 aylık Gözleri kızarana kadar ıkınıyor Yavrum 🙁