Benimkiler değilde ablamın kızı böyleydi tombik bir bebekti sadece anne sütü alıyordu ama hep üst sınırdaydı şimdi 3.5 yaşında ve 24 kilo çoook hareketli olmasına rağmen hiç atamadı kilosunu ve şimdi diyete başladılar üst sınır 20ymiş en azından oraya düşmeyi hedefliyorlar sağlık açısından bir problemi yok, nasıl ki bazı bebekler için zayıf ama önemli olan sağlıklı olması diyorsak tombik bebekler içinde öyle bence 😊 Gerekli tahliller yapıldığında için daha rahat eder ama bence bir sorun yoktur 😊