Habibe08 Bilginiz varmı arabamizi sattik memlekete otobusle gitcez oglum 2 yasinda normal koltukta durmaz aklıma oto koltugu geldi ama takiliyomu haberim yok veya firma veriyomu ?
[silindi] Habibe08 sadece uçaklarda izin veriliyor birde arkadasım çocuğu içinde bir bilet alıp puseti ile yanına koymuştu ama bir yaşındaydı tabiki çok uzun yolculuk değilse 2 yaşında yanınızda oturabilir diye düşündüm
Browni_61 Habibe08 hic görmedim bindgm otobuslrde cocuklr hep annelerinin kucağında oluyodu 2 uasndaki cocuk icn ayriyettn bi bilet almazdm bn şahsen kucakda gider arada yanina oturtsn faln.zaten orobs ondi bindi cok opdgu icn koltklr hepte dolu olmz arada bos yerkere oturtursn
calikusuu Habibe08 Uçaklarda küçük çocuklar için ayrı bir kemer takılıyor, otobüslerde hiç denk gelmedim . Olmalı ama.