[silindi] balım bebeğimiz aynı gün doğmuşlar 8 Ocak doğumlu pramatüre annesiyim benim oğlum şuan 90 içiyor bazen gece 1 de uyuyor sabah beş gibi kalkıyor 120 içiyor çok aç olduğu için ama bebeğinin gazını 30 ml de bir Alman gerek zorda olsa ❤️ Ve bebeğinin biraz ılık bir yerde yedir . Altını aç temiz bez olsun . Onunla konuş ki uyanık kalsın yada aç olduğundan emin ol sana diyeceklerim bukadar ❤️