Herkese merhaba,
ek gıdaya yeni başladık sayılır bir yerde okumuştum yeşil yapraklı sebzeleri(ıspana,pazı,semizotu vs) bebeklere ertesi gün vermemeliyiz diye . Yanlış mı hatırlıyorum yoksa eksik mi okudum emin değilim. Kızıma pazı çorbası yapmıştım yarın tekrar ısıtıp verebilir miyim ?
Herkese teşekkürler 🙏🏼