TosbikAnnesi1 bebek yağı kullanmadım hiç Bi kere kullandım alerji yaptı 6 ayda gül suyu kullandım yazın isiriğe kızarıklara iyi geliyor suya karıstırdım hep 8 ayda kısın büchen mustela nemlendirici kullandım cildi kurumasın diye Baska cildinde sıkıntı yoksa duş jeli sampuan Baska bişey kullanmam