Merhaba. Ben bu durum için psikiyatrye gittim. Sorduğu soru şuydu ani bir kayıp yada aniden bir hastalığa yakalanan biri mi oldu etrafında dedi. Bir yıl öncesi amcamı aniden 15 gün içinde kaybetmiştik. Stres ile ortaya çıkan bir durum aslında. Stres uykusuzluk mutsuzluk birleşince kendini dinlemeye başlıyor insan. Ben sevdiğim insanlarında hasta olduğunu düşünüp çok etkileniyorum. Bir ilaç verdi doktor ama ben bunu kendi kendime yaptığımı böyle bişey olmadığını kendime ikna ettim ilacı kullanmak istemedim. Gerçekten bu seşkişde yavaş yavş geçti..