Yesimeliz84 Bu tek uykuya geçiş süreci biraz sancılı oluyor düzeni değiştiği için. Uyuduğu saati yavaş yavaş ileriye almaya calisin. Mesela benim oğlum iki uyku yaparken ilk uykuya 10:30 gibi geçerdi. Fakat tek uykuya geçince o saat erken oluyor. Şimdi uykuya 13:30 da falan geçiyor. İlk zamanlar az uyurdu uyanirdi keyfi olmazdı bir türlü, artık o da değişti rahat 3 saat uyuyor. Aksam en geç 21:30 da gece uykusu 😴😴 Bu süreç ortalama bir buçuk iki ay sürdü. Gündüz babaanne bakıyor. O mesela resmen başını bekledi.Uyanma sinyalini verdigi anda pis pis tekrar uykuya geçirdi falan öyle uzattık uykusunu.