Benim de süreç devam ediyor yazıyordu aradım sordum neden böyle diye hanfendi sistem hata veriyor bazen sizin reddedilmiş dedi maşallah ihtiyaç olan insanlara vermezsiniz ama ihtiyacı olmayan evi arabası olan adama verirseniz dedim orasıyla biz ilgilenmiyoruz kendi semtinizin aile yardım yerine gidin sorun dedi belki hakkıyla alan insanlar da var hakkını yiyemem ama ihtiyacı olmuyup alan çok duydum keyfi olarak ne diyim işte bizim de durumlar böyle hayırlısı