Bugün kızımın emeklemesine şahit olduk eşimle 🥰o kadar mutlu olduk ki kızım 10 ay 2 günlük artık emeklemeyeceğimi düşünmüştüm ama çok şükür ki nasibimizde emeklemesini görmekte varmış♥️Bizim gibi geç emekleyen var mı ? Darısı diğer annelerin başına inşallah 🌸