Ben denilen her şeyi yaptım canım bebeğim 50 günlük sezaryen ile doğdu. Stresliydim klasik lohusalık dönemi kayınvalide aileler vs sebepler bir şey anlamadım o günlerden. Stres yapmamak en önemlisi ben bunu anladım çünkü bebeğimi öylesine emziriyordum resmen hep hani gönlü olsun iyi hissetsin diye sütüm gelmiyor diyordum içimden sağdığımda 15 cc en fazla çıkıyordu iki göğsümden. Çoğu şeyi yapmayı da bırakmıştım yeme içme olarak. Dün bi bakayım dedim geliyor mu nasıl geliyor diye ilk kez göğsümü sıktığımda süt birden çıktı şok oldum . Gene mama takviyesi veriyorum devamlı hemde sütüm yetmiyor belli ağlıyor çünkü bebeğim ama inşallah artar diye Ümit ediyorum. Demem o ki stres başka bir sebep yok rahat olmak etrafındakiler inşallah seni rahat ettirir mutlu eder her şey ona bağlı bence 🙏🏻😊