Cheddar goncamik-88 bende iki tane tavsiye aldım biri acıbadem altunizade suat bey soyadını unuttum. Biri de koşuyolu medipol Mustafa çiftçi :)
goncamik-88 Cheddar koşu yolu medipol-hastanesinde , Fırat Erdoğan’a gidiyorduk devlet hastanesine hoca olarak gitti , sizin önerdiklerinize internetten bir bakayım ben , çok teşekkür ediyorum canım
Cheddar goncamik-88 aa bizde ona gidiyoduk bugün öğrendim gittiğini demek devlete geçmiş hangi hastane acaba biliyo musunuz
goncamik-88 Cheddar Göztepe devlet hastanesine hoca olarak gitmiş , yeni yapılan hastaneye , bugün gittik biz , iyi oldu norlamde ger gittiğimizde 350 tl muayene ücreti medipol-hastanesinde yken 😂
Cheddar goncamik-88 çok enteresan geldi ama ya millet özelde ya da muayene açmak ister adam devlete gitmiş 🤭 hayırlısı olsun
goncamik-88 Cheddar Fırat beyin , öyle bir yapısı var, kendisinin de 4 çocuğu var belki de riske atmak ismedi klinik açmak kolay değil , sırtını devlete yaslamış maaş daha Yüksek hem hocalık yapıyor ☺️