Serrax 37 gün oldu sezaryen olalı. Bugün kanla karışık sıvı geldiğini farkettim. Başına gelen oldu mu acaba? Çok tedirgin oldum
Reyna Serrax iltihap mı kaptı canım normal değil bence bi doktora görün zaten 40 muayenen yaklaşmış dikişine de baksın
Ronam Serrax Benim de oldu öyle. Eğilip kalkmaktan olmuştur ya da enfeksiyon kapmıştır. Doktora gidin içten yırtılma yoksa sıkıntı yok. Bana günde iki kere pansuman önermişlerdi. Temiz tut bi de o bölgeyi.
Ronam Serrax ultrasonda bakılır. Yırtılmam yoktur büyük ihtimal benim çünkü baya aktı doktor bakınca dikişler sağlam dedi. Birkaç kere acile gittim onlar intihabını sıyırıp pansuman yaptılar.