Merhaba anneler 19 günlük bebişim var anne sütü veriyorum sadece ve 4 5 günde bir kaka yapabiliyor yada daha uzun sizinkiler nasıl doktor normal dedi günde 7 8 kere yapmasına 4 5 günde bir yapmasida normal dedi sıkıntı yaşayan var mı bu konu hakkında yada tavsiye ne edebilirsiniz