Merhaba sevgili anneler
Doğum yapalı 11 gün oldu ve bu güne kadar emmeydi çiş di kakaydı iyi geldik tabi ki gaz sancılarımız had safada ama bugün 12 den beri bebeğim emmiyor ve ne çiş ne kaka yapmadı sürekli ağlıyor ve uyuyor.
Acaba bir bilginiz varmı?
Acile götürsem mi?
Göbek bağı da düşmedi ama düşmek üzere acaba o mu ağrı yapıyor diye düşündük ve ıkındıkça orası da tabi kabarıyor. Çaresiz kaldım 😔
Yardımı olabilirseniz çok sevinirim .
Çok teşekkürler.