Liyaninannes Mamajoo makinem var ama Sanki çok çekmiyor gibi geliyor. Enjektörle çekiyorum ondan daha fazla çekiyor süt geliyor. Hastane tipi pompalar can yakıyor mu
En_guzel_yanim Liyaninannes hastane tipi olanlar acıtıyor. Ben Lansinoh göğüs pompasını kullanıyorum. E bebekten almıştım
[silindi] Ben hastane tipi kiraladım ama 10 gün kullanamadım hem çık acıtıyor hem de az çıkardı manuel daha çok çıkardı wee olan