Uraz58 Kızlar oglum 10 gün sonra 3 aylık olacak tşörte nezaman geçerim tahminen ona göre alışveriş yapacağım malum netten🤔
Balli_pastamm Uraz58 Yaşadığınız yere bagli Ben suan giydirmiyorum ama ay sonuna giyilmeye baslar sanirim.
Busraata Uraz58 yaşadığın yere bağlı biz geçtik 1haftadir bazen çok esiyor mevsimlik ceket giydiriyorum çıkarken malum mersin çok sıcak
Cihangiriinannesii Uraz58 Mayıs sonunu bekleyin bence henüz küçük havalar ısındı ama daha vücut ısısını ayarlayamıyordur. Benim oğlum 14 aylık olmak üzere biz tişört giymeye başladık gündüzleri 2 gündür
Zeynepazram Yazlık tisört mü yoksa altı cıtcıtlı olmayan mı benim kız 16 aylık hala altı cıtcıtlı kullanıyorum bir yeride acılmıyor daha rahat oluyo
Balli_pastamm Uraz58 Bence giyilebilir artik orada her ihtimale karsi ince ceket olsun yaniniz da ama
efelettin Bu yasaklar bittikten sonra havalar iyice ısınır. Kısa kollulara geçersiniz hatta kısa tulumlara bile. Yani yazlık alışveriş yapabilirsiniz 😍