Uykusuzamamutluanne kızım 19ayliik uzun kollu zıbın ince uzun kollu,tek pijama, çorap..sizin ayiniz daha küçük,tek kat ve isterseniz üstüne ince penye yelek takın…tabi evinizin ısısına göre .hava ısındı ama bazı evler soğuk oluyor örneğin benim ev dışarıya göre biraz soğuk..o yüzden uzun kollu giyindiriyorum