Merhaba kızlar geçen seneden beri ara ara nefes açlığı problemim var sık sık göğüs hastalıklarına muayene oldum ama bir sorun çıkmadı hamilelikte be doğum sonrasında kan ilacı kullanmamıştım ve Demir değerim düsük çıkmıştı yaklaşık 1 haftadır iyice nefes alamamaya ve nefes aldıkça sırtımda göğsümde yanma hissetmeye başladım ayrıca sürekli halsiz yorgunum midem bulanıyor kemiklerim ağrıyor Google biraz bakayım dedim felaket tellalı gibi lösemiden başka birsey yazmıyor zaten doktor randevum var gideceğim inşaAllah ama birde size sormak istedim basına gelen var mı diye merak ettim