mycutebaby kızllar bebeğimin aşı yeri şişmiş ve kızarmış gibi 😢normal mi bu 3 ay önce olduğu aşı şuan 5 aylık https://resimyukle.link/i/M3He6
leynanin_pembemantosuu mycutebaby hemşire şişebilir normal korkma demişti bize şişmedi hiç ama nprmal korkma demişti şişerse
TubaEmir mycutebaby Bizimde asi olan yer kızarık ve sertlik var orda aşının tuttugunu gosteriyrms sanırım.ama ben yinede ebeye sorcam
Mom44454 mycutebaby canım ben ebeye atmıştım normal dedi somra içi sivilce gibi oldu aktı kabuk bağladı tuttuğunu gösterir dedi ebede
Zeynepazram Bizimde böyle oluyodu arada bir kac gune gecer pamuga kolanya dökün biraz ovalayın birkac gun
RumeysaMom Bizim ki de sonradan böyle şişti kabuk bağladı hemşire ellemeyin demişti ellemiyoruz bizde
Strongmommm Hemşiremiz bize de bilgi vermişti. 2.ay aşısıdır bu. İleride şişer kızarır kabuk bağlar hiç dokunmayın demişti. Bence dokunmayın herhangi birşey de sürmeyin
CanselK mycutebaby Normal canım 9 aylık kızım daha yeni yeni iyileşti. Hemşire şişlik yapar ve kabuk bağlar hiç ellemeyin demişti. Yıkarken bile çok dikkat ederek yıkıyordum. Sizin ki gene iyi nelet var nasıl şişiyor. Bişi sürme bence hiç dokunma
Derin282021 mycutebaby verem aşisi mi bu,bizde 1 ay once oldu suan hicbisey yok onumuzdeki 1 ay icinde olabilir dedi doktor