tosbikannesiiii bizde 23 günlüğüz her bezi kakalı. Ikınıyor dediğin gibi. Gaz damlamız var. Ağlamıyor gazıda çıkıyor ama kızarıyor anlıyoruz artık. Bide poposu çok pişti. Sürekli kakadan diye düşünüyoeum. Sizde varmı pişik. Hametan, mustela, sudo krem herşeyi denedim yok azalmıyor. Bugünde başka bez taktım. Bakalım ne olacak.