Kızlar normal doğum yapalı 13 gün oluyor ve dikişlerim hala ağrıyor bugün batikon aldım ve nasıl kullanacağım hakkında bir bilgim yok. Küçük kahverengi bir şişede. Nasıl kullanıcam napmam gerekiyor bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada marka önemli mi batikonda ?