2 ay erken doğmuş 26 aylık normalde 28 aylık bebegım var gelısımını 26 aylıktan hesaplıyorum ve konuşma hala yok canım sıkılıyor bu duruma ne ısterse ısaretle anlatıyor ne dedıgını ne ıstedıgını anlayabılıyorum mesela otur dıyor koltuğu gosterıp benı kaldırıp oturtuyor yok yanı kendı kendıne bebekçe bısıler mırıldanıyor susmuyor hıc ama hep anlamsız şeyler HIc anlamlı cümlesi yok söyletmeye çalışıyorum dıyemıyor nezaman duzelır acaba oturtur