Mehtapakim 10 günlük bebeğim var ve gece gündüz göğsümde kalmak istiyor emiyor ve orada uyuyor beşiğine koyduğum an uyanıyor geri Göğsümü bırakmak istememesi acaba doymamasindan mi geliyor yoksa bu bir süreç mi
Adaylin Mehtapakim 15 günlük anneyim bende de durumlar böyle asla memesiz durmuyor doymadigindan değil kolumuzu istiyor hep
Alparslan_annesi19 Mehtapakim anne sıcaklığı istiyor benim de öyle 16 günlük olduk memende uyuyum diyor nen doktoruma sordum senin sıcaklığını istiyo senin kucaginda güvende hissediyo dedi 😌
Katya Mehtapakim hayırlı olsun bebeğiniz ☺️ emzik verdiniz mi acaba. Benim bebeğim de memede uyur sonra memeden alıp yatağına yatırıyorum. Memeden alınca hemen emzik verirsem uyanmıyor. Hatta Gece uyandığında da eğer tok olduğunu biliyorsam emzik veriyorum hemen uyuyor eğer uyumazsa o zaman alıyorum kucağıma. Bazı bebekler uyku İçin bir desteğe ihtiyaç duyuyor.
Blablas Mehtapakim doymasini bez sayısından anlayacaksınız, üşür emmek ister, sizi özler emmek ister, korkar emmek ister , sırf emmek istediği için emmek ister hep emmek isterler 🤗
Mehtapakim Katya evet emzik verdim emziği alıyor uykuya daldığı zaman kendiliğinden atıyor ve uyanıyor tekrar malesef
Blablas Hamilelik 12 ay diyorlar artık doğumdan sonraki 3 ayda göğsünüzde yaşayacak çünkü 💖 doya doya tadını çıkarın bu günlerinizin çok normal ilk 3 ay bebisler doğduklarıni bile anlamiyorlarmisbda ondan sürekli sizi ve sıcaklığınızi ister en güzel zamanları 💖
Mehtapakim Blablas her anı paha biçilemez ama ağlayıp huzursuz olmasına yüreğim el vermiyor dayanamıyorum istemsizce bende ağlıyorum yetememe duygusu kaplıyor hep icimi
Mehtapakim Blablas aslında gördüğüm idrar ve kaka sayısı normal ama endişeleniyor insan ister istemez