NiDaAli_o Güzel annelerr. 31 aylık oğlum öğlen uykusuna geçerken çok zorlanıyor yani bazen 3 gibi filan uyuyor 5 gibi kalkıyor (bıraksam uyuyacak) Ama akşam 11 12 arası yatıyor ancak. Biliyorum öğlen uykusu çok önemli değil bu yaş için zaten yorulmuyorlar da ama aslında Ramazanda işime geliyor öğlen uyuması bende uyuyorum veya kafa dinliyorum biraz.. ama bilmiyorum bıraktırsam mı. Bazen uyutmuyorum ee bu sefer 6 gibi bıraksam uykuya dalıyor yada sürekli tv karşısında olmak istiyor mayıştığı için Sizde durumlar nasıl kızlar. Şimdi öğleyi bıraktırsam bu sefer akşam erken yatacak sabahın köründe de kalkacak bilemiyorum pek işime gelmiyor Yorumlarınızı merak ediyorum ❣️
Uzaymekiii NiDaAli_o gündüz uykusu önemli ama gece için zorluk çıkarıyorsa tolere edilebilir. Gündüz en geç 1 de yatması lazım ki 3-4 gibi kalksın en geç ve akşam uykusuna erken geçebilsin. Benim kızım 34 aylık bikaç ay öncesine kadar gündüz 1 buçuk gibi uyuyup 4 buçuk gibi kalkıyordu akşam da en geç 10da yatıyordu ama gece uykusu geçe dönmeye başlayınca gündüz uykusunu 12ye çektim sabah 7de kalkıyo öğlen 12de yatıp 3te kalkıyo akşam da 9buçukta yatıyo. Eğer gündüz uykusu olmazsa muhtemelen 7-8 gibi gece uykusuna geçer ki aslında uzmanlar bu saatlerin daha doğru olduğunu söylüyor özellikle tek uyku için☺️
Mu-Mi NiDaAli_o canım merhaba benim oğlumda 30 aylik öğle uykusuna direniyo diye dün uyutmadim aksam 6 da uyudu yanı anladimki daha ihtiyaçları var öğle uykusuna benim oğlumda 11 de uyuyo sabah 7 gibi uyaniyo
NiDaAli_o Ezgiasya benmki de normalde 1,30 2 arası uyuyordu bu ara sapıttı istemiyor uyumak yine de yatagına yatırıyorum
NiDaAli_o Gin sabah 9 9.30 gibi uyanıyor. Evet canm normalde 1,30 da uyuyordu ama bu ara istemiyor yine de yatırıyorum döne döne 2,5 u buluyor tam 3 e gelmese de 2,40 ta filan uyumuş oluyor
Gin NiDaAli_o sabah daha erken uyandırırsanız öğle uykusunu da biraz öne çekebilirsiniz. Anca böyle olur😅
NiDaAli_o Mu-Mi yaa evet canm erken kalktımı aslında erken uyuyor da eamazanda geç kalkmasıniyi oluyor 😂
Ozgecinar NiDaAli_o 3 yaşa kadar öğlen uykusu önemli diye biliyorum. Sabah erken uyandırıp öğlen uykusunu geriye çekerseniz akşamda erken uyur diye düşünüyorum.
NiDaAli_o Ozgecinar yok canm sadece dinlenmek için uyuyor bebişlermiz enerji toplamak için. Asıl faydalı olan akşam 8 ile 4 arası ozellikle uykuda olması diye biliyorum
Ecmel_Ege_17_21 Biz iki yaşında azaltmıştık öğlen uykusunu zorla uyuyordu 2 bucuk yaşında da tamamen bıraktı aksamları 9-10 gibi yatıyor sabah da aynı saatler arası kalkıyor ilk başlar huysuzluk oldu zamanla alıştı