metehankaya Kızlar emzirirken oruç tutan var mı acaba Bebeğiniz kaç aylık Sütünüzde bir azalma oldu mu Genel yorumunuz nedir acaba
Fatosasel metehankaya 13 aylık kızım tutuyorum susuzluk haricinde bi sıkıntı olmuyo aksine sütüm çoğaldı Rabbim veriyo bereketini 6 aydan küçük degilse tutabilirsiniz
Ayferol0 metehankaya 4 aylık oğlum tutuyorum ben ek olarak mama da veriyordum ama sütüm arttı mamayı da bıraktık artık Allah rızkını veriyormuş gerçekten
Saitkereminannesi metehankaya geçen yıl 6 aydan küçüktü tuttum bu yıl 15 aylık tutuyorum iftardan sahura kadar süt yapacak şeyler tüketiyorum rabbim de bereketini veriyor
yiyidom Bebeğim 6 aylık bende Tutuyorum sanki bugün sütüm azaldı gibi ya da ben az yemiş olabilirim geceden bilemedim ama genel olarak rahat geçiyor 🙏
Eloss metehankaya Ben emziriyorum . Cok sukur azalma olmadı. ifardan sahura kadar bol su iciyorum . Birde tatli bana süt yapiyor sanki kadayif yedigimde o gün sütüm iyi geliyor. Bugüne kadar hic kesintisiz tuttum cok şükür azalmam olmadı.