Ayseslt Kızlar memnun olduğunuz alıştırma bardağı hangisi bu konuda tecrübesizim. Nuk ve Chicco arasında kaldım.
Aybuke01 Ayseslt aventi yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum akıtma yapmıyor bende yorumlarda öyle okumuştum çok kararsız kalmıştım ama ben memnun kaldım iyi ki almışım🌸
Ayseslt Ruzgarcan suluk olarak kullanılıyor ama ben sütte vermeyi düşünüyorum çünkü biberon reddi var. Şansımı kullanmak istiyorum