mrveefe12 Oğlum dört buçuk aylık 2 3 gündür göğsümde kavga ederek emiyor bir emiyor iki bağırıyor acaba sütüm mü yok diyorum ama göğsümü sıkıyorum süt de var anlamadım
Birkucukeylulmeselesi mrveefe12 o aylarda böyle bir süreç geçiyor canım atak zamanı vs olabilir bizde de olmuştu geçti
Ezgibebek mrveefe12 benimde 1 aylık bebeğim gaz sancısı yaşarken aynen böyle yapıyor ağla ağlaya emiyor benim zorumla arada yapıyorsa huysuzluğu üstündedir bence
Nurcanerva mrveefe12 oyle yaptigi zaman gazi var yada kusmak istiyodur dik tutup sırtını sıvazla cikarinca devam et emzirmeye ilk verdigindemi yapiyo emdikten bi sure sonramı
Zeynepmeva2021 mrveefe12 benim kızım da 2ay 19 günlük neredeyse 3 haftadır ayni durumdayım gaz sıkıştırıyor diye gazını alıyorum burnu tıkalı diye hava veriyorum ama çok az farkediyo ağlayıp kafasını çeviriyor sütüm de var anlamadım gitti biberon verince iciyo ama