Merhabalar bizim 6.ayımız bitti kızımbu doneme kadar sadece yüzüstü donebileyi öğrendi onun dışında tekrar sırt üstü kendiliğinden geriye dönemiyor kollarının üstünde kendini kaldıramıyor ve daha desteksiz oturamiyoruz.sizin bebişleriniz ne durumda biraz sohpet edelim mi? Onu teşvik etmek yada yardımcı olmak adına ne gibi aktiviteler yapabilirim?