Ezgibebek bebeğime hiç yaramadı kusturdu hep hem alttan sürekli kaka olarak fazla fazla çıkarttı hemde kusturdu kilo kaybı yaşadı bebeğim beslenememiş yaramamış yeni doğmuştu ilk onla başladım neredeyse yoğun bakımlık olmak üzereydik tabi her bebek aynı olacak diye bi kaide yok ama bidaha ne görmek ne adını bile duymak istemiyorum doğal olarak aptamille toparladı çok şükür