Merhaba 1 ay önce kızım düştü dudağı 3 yerden patladı . Hızlı toparladı ama şimdi kesinin yerlerini elleyince içerden sertlik geliyor ele ve gülünce dışardan beyaz bir şekilde belirginleşiyor içerdeki sertlik bu içerdeki sertlik zamanla geçer mi yaşayan var mı