Ayalayay benim bebeğim de 5 aylık, 1 aydan itibaren hemen her gün dışarı çıkardım. Kar yağdığında da. Biz de Ankara’da yaşıyoruz. Havalar sıcak olunca ben de ne giydireceğimi şaşırdım ama kendimce şöyle bir yöntem buldum. Evde atlet+uzun kollu zıbın+çoraplı alt giydiriyorum. Dışarı çıkarken bunların üzerine uzun kollu pamuk tulum ya da uzun kollu bluz+Çoraplı alt giydiriyorum. Belki fikir olur. Mantığım şu, evde giydiklerinin üzerine aynı kalınlıkta bir kat daha giydiriyorum.