Dilaraayza kesinlikle pes etme , benim göğüs ucum olmamasına rağmen zorlaya zorlaya tutturdum ki emzirme koçu da tuttuk onunda tek yaptığı şey sana destek olup nasıl tutman gerektiğini söylüyor , pes etme muhakkak sürekli emzir açken zorla ver göğüsünü ben 8 gün uğraştım sonunda tuttu